Beskrivning av projekt

13490587_1273032956055306_1049637413285280817_o

En sommarklassiker sedan 60-talet.

Med den rubriken kampanjar Gille sitt under året breddade sortiment av finskorpor. Gille Finskorpor är en av Sveriges mest älskade småkakor. Två av recepten; Mandel och Kardemumma har anor från 60-talet då Gille endast var ett Café i Örkelljunga i Norra Skåne. Nyhet 2016 är Havre & Kanel som har en lite annorlunda form jämfört med sina kompisar.
Med anledning av att butikerna lyfter ut produkterna i golvexponeringar i sommar – bjuder Gille alla som köper en burk Gille finskorpor på 25 framkallningar från Önskefoto. En ny mycket populär produkt som använda för att göra snygga fotocollage hemma på väggen.

 

shutterstock_138284609Skärmavbild 2016-07-14 kl. 16.57.31

Med anledning av att butikerna lyfter ut produkterna i golvexponeringar i sommar – bjuder Gille alla som köper en burk Gille finskorpor på 25 framkallningar från Önskefoto. En ny mycket populär produkt från Önskefoto som ofta används för att göra snygga fotocollage hemma på väggen.

Exponeringar i butik består av en toppskylt och ett post-it-block som sitter fäst på toppskylten. Konsumenten tar en post-it-lapp som innehåller en kod och köper med sig en burk Gille finskorpor. Väl hemma loggar de in på www.onskefoto.se och anger koden och sina kunduppgifter och får då 25 st framkallningar utan kostnad. Det enda som de måste betala är portot.

Kampanjen finns även på www.gille.com och på Gille Facebook sker tävlingar där man kan vinna olika produkter från Önskefoto. Bland annat Canvastavlor. Här vid sidan ser du senaste vinnaren Eva Espinoza.